Kde a jak stáhnout mobilní aplikaci
Mobilní aplikaci lze stáhnout zde. Nejlepší cesta jak aplikaci nainstalovat do mobilního telefonu je aplikaci stahovat přímo mobilním zařízením. Po stažení aplikaci nainstalujete spuštením staženého souboru v mobilním zařízení.
Nelze se připojit k mobilní aplikaci
Nejprve se ujistěte, že počítač i mobilní telefon je určitě připojen ke stejné wifi síti. Některé wifi routery umožňují rozdělení sítě na několik podsítí. Ujistěte se, že je PC i mobil připojen ke stejné síti.
Pokud se nepodaří mobilní zařízení automaticky připojit kliknutím na tlačítko "Připojit k aplikaci SMSSender", pak je nutné ručně zadat IP adresu mobilu.
Klikněte na pomocné menu tlačítka a vyberte volbu "Zadat adresu mobilních telefonů...".
V horní části zadejte IP adresu mobilního telefonu (IP adresu vypisuje mobilní aplikace a nebo zjistíte dle tohoto návodu) a v dolní části vyberte správnou síť pro připojení. Důležité je, aby první tři čísla IP adresy mobilu byla stejná jako u IP adresy počítače.
Pokud se stále nedaří připojení k mobilní aplikaci, zkuste vypnout (alespoň pro účely testu) bezpečnostní programy na PC i v mobilu. Tyto programy mohou blokovat propojení zařízení. Pokud se pak zařízení propojí nastavte v bezpečnostních programech v zařízeních potřebné výjimky.
Nelze odeslat sms zprávu
Pokud připojená mobilní aplikace neodešle žádnou sms zprávu je pravděpodobně na vině omezení na straně OS v mobilu. Pokud se jedná o OS Android 7 a výše zkuste nejprve nastavit oprávnění pro odesílání sms zpráv pro aplikaci (viz zde).
Pokud to nepomůže, je možné že je v mobilním systému konkrétního zařízení nainstalována ještě nějaká další ochrana proti automatickému odesílání sms zpráv. Podle typu mobilního zařízení zkuste toto nastavení změnit (přesný návod nelze napsat protože každý výrobce mobilních zařízení může mít tyto ochrany a nastavení jiné i pro různé modely zařízení)
Poslední možností, pokud nelze mobil připojit a nebo odeslat sms, je výměna mobilního zařízení. Nejlépe se starší verzí OS Android 6.